Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

Βελτιωμένο και εμπλουτισμένο το φετινό πρόγραμμα τουριστικής προβολής Δ.Κατερίνης

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Θετικός κρίθηκε, από το Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης, ο απολογισμός του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής του Δήμου, έτους 2020, ενώ εγκρίθηκε και το πρόγραμμα Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κατερίνης για το έτος 2021. 

Αρχικά, το πρόγραμμα για την προβολή του Δ.Κατερίνης, έτους 2021, συζητήθηκε στις 23/2/2021 κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου και υπερψηφίστηκε (14 ψήφοι υπέρ, 1 ψήφος κατά). Η απόφαση της Επιτροπής ήρθε προς συζήτηση και επικύρωση από το Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης που συνεδρίασε την Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021, όπου και εγκρίθηκε. 

Στην εισήγηση του σχετικού θέματος που αφορά στη φετινή τουριστική προβολή του Δ.Κατερίνης, ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου, Γιώργος Νταντάμης, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι το φετινό πρόγραμμα έχει ως βάση του το επιτυχημένο πρόγραμμα προβολής του Δ.Κατερίνης έτους 2020. Τόνισε όμως ότι για τη φετινή χρονιά, το πρόγραμμα είναι όχι μόνο βελτιωμένο και εμπλουτισμένο αλλά περιλαμβάνει και νέα εργαλεία που δίνουν σημαντικά πλεονεκτήματα στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου και μάλιστα σε επαγγελματικό πλέον επίπεδο. 

Ο Αντιδήμαρχος ξεκαθάρισε ότι«όπως και πέρυσι έτσι και φέτος θα διαθέσουμε χρήματα για στοχευμένη προβολή», λόγω συνεχιζόμενης υγειονομικής κρίσης. Και πρόσθεσε ότι ο Δήμος Κατερίνης «το 2020 επικεντρώθηκε κυρίως στους Έλληνες και ιδιαίτερα σ’ αυτούς που είναι πιο κοντά σ’ εμάς, για να απολαύσουν την Πιερία και την Κατερίνη».

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΗΘΗΚΕ. 

Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε, η τουριστική προβολή του Δήμου και το branding (ισχυρό όνομα) της Κατερίνης «τρέχει», φέτος, στα κοινωνικά δίκτυα (facebook, instagram, tiktok) και ευρύτερα στο διαδίκτυο. «Προβαλλόμαστε στα Μέσα Ενημέρωσης και μάλιστα σθεναρά», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος και σημείωσε ότι «η μέχρι στιγμής πορεία ανταπόκρισης αυτών των μέσων είναι σε μεγάλο βαθμό ικανοποιητική». 

Επίσης, αναφερόμενος στην εταιρία που, με ένα κονδύλι ύψους 20.000 ευρώ, ανέλαβε τον σχεδιασμό της τουριστικής ανάπτυξης του δήμου, είπε ότι αυτό υλοποιείται με την έγκριση στην οποία προχώρησε πέρυσι το Δημοτικό Συμβούλιο για τη «Δημιουργία Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης». Υπογράμμισε δε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός ενισχύει την προσπάθεια του Δήμου προκειμένου «να περάσουμε σε επαγγελματική βάση όλη αυτή την προσπάθεια και να απογειώσουμε αυτό που ξεκινήσαμε το 2020», όπως είπε χαρακτηριστικά. 

Επιπλέον, υπενθύμισε ότι πριν λίγες μέρες πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με τον Υπουργό Τουρισμού και με τη συμμετοχή των Βουλευτών και της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, όπου τέθηκε μετ’ επιτάσεως το ζήτημα εισροής Ελλήνων επισκεπτών μέσα και από το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού, το οποίο πέρυσι πήγε πάρα πολύ καλά στην Κατερίνη και στην Πιερία. Ο κ. Νταντάμης ζήτησε τη συνεργασία όλων ώστε να στηριχθεί με κάθε τρόπο η πρόταση αυτή, τόσο από τους εκπροσώπους της Πιερίας στο Κοινοβούλιο όσο και από την ΚΕΔΕ, μέλος της οποίας είναι και ο Δήμαρχος Κατερίνης, Κώστας Κουκοδήμος. 

«Είναι ανάγκη να διεκδικήσουμε μεγαλύτερα κονδύλια κοινωνικού τουρισμού», τόνισε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και πρόσθεσε ότι η υγειονομική κρίση συνεχίζεται, επομένως, είπε, δεν αναμένεται να έρθουν οι ξένοι που έρχονταν κάποτε στην Ελλάδα και στην Πιερία. Έτσι, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Κατερίνη θα πρέπει να απευθυνθεί και πάλι σε «Έλληνες, από γειτονικούς μας νομούς, δηλαδή σε Θεσσαλονικείς, σε κατοίκους της Ημαθίας, της Πέλλας, του Κιλκίς, της Κοζάνης, της Καστοριάς, της Φλώρινας, της Λάρισας, των Τρικάλων, της Καρδίτσας κλπ. Είναι κάτοικοι που βρίσκονται πολύ κοντά μας και μέσα από μια οργανωμένη εκστρατεία τουριστικής προβολής που προετοιμάζουμε, θα τους καλέσουμε να έρθουν και να επισκεφθούν αυτόν τον τόπο και να μείνουν με τις καλύτερες εντυπώσεις», όπως σημείωσε. 

Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Δ.ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΕΤΟΥΣ 2021. 

Ως προς το ύψος της τουριστικής προβολής, είπε ότι δημιουργείται νέο πρόγραμμα του Δήμου Κατερίνης με διαφήμιση σε πανελλαδικά Μέσα Ενημέρωσης αλλά και σε περιφερειακά, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 15.000 ευρώ + ΦΠΑ. Ξεκαθάρισε όμως ότι αν χρειαστεί, θα αυξηθεί ο προϋπολογισμός. Υπέρ της αύξησης του προυπολογισμού τάχθηκε και ο Δήμαρχος Κατερίνης, Κώστας Κουκοδήμος, ο οποίος ζήτησε να συμπεριληφθούν σε αυτόν και τα Τοπικά Μέσα Ενημέρωσης. 

Τέλος, ο κ. Νταντάμης ανέφερε ότι προβλέπεται και ένα κονδύλι ύψους 5.000 ευρώ για δημόσιες σχέσεις όπως, φιλοξενία δημοσιογράφων που ασχολούνται με ρεπορτάζ για τον τουρισμό. 

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΛΙΑΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ Δ.ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΕΤΟΥΣ 2020. 

Ως προς την προβολή του Δήμου Κατερίνης κατά την περίοδο 2020 καθώς και ως προς τα αποτελέσματα που είχε αυτή, ο κ. Νταντάμης τη χαρακτήρισε επιτυχημένη. Υπενθύμισε όμως ότι η επιτυχία της περσινής τουριστικής προβολής είχε σχέση και με την ίδρυση Αντιδημαρχίας Τουρισμού που αποφάσισε η σημερινή Διοίκηση. Διαβεβαίωσε δε ότι αυτή η Αντιδημαρχία, «από εδώ και πέρα, θα είναι ενισχυμένη με ακόμη περισσότερα μέσα». 

Αναφερόμενος στην περσινή τουριστική προβολή είπε συγκεκριμένα ότι αυτή ήταν ύψους 13.000 ευρώ και επιλέχθηκαν διάφορα Μέσα Ενημέρωσης. Όπως είπε, η προβολή έγινε μέσω του τουριστικού ένθετου της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ», ένα ένθετο«που μένει στη βιβλιοθήκη και δεν πετιέται».Έγινε, επίσης, μέσω της εφημερίδας «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» (σε ένθετο που κυκλοφόρησε και στα αγγλικά και μοιραζόταν στο αεροδρόμιο, σε χιλιάδες κόσμο, όπου είχε πολύ μεγάλη ανταπόκριση).Ακόμη, έγινε μέσα από τον STARTV (45λεπτη εκπομπή, ανέβηκε στο youtube και την είδαν 100.000 άνθρωποι). 

Επιπλέον, «τουριστική προβολή έγινε μέσω περιφερειακών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, με άξονα κυρίως τη Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία και Θεσσαλία.Βάλαμε συμβολικά να ακούγεται η φωνή της Κατερίνης και σε ένα Μέσο Ενημέρωσης του Ρεθύμνου. Η δαπάνη ήταν 13.000 ευρώ + ΦΠΑ ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός ήταν περίπου 17.000 ευρώ», ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού. Διευκρίνισε επίσης ότι «φέτος προστέθηκε προβολή και από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης». 


Ακόμη, αναφέρθηκε και σε τουριστικές δράσεις του Επιμελητηρίου, της Περιφέρειας και του Δ.Δίου-Ολύμπου, έτους 2020, και υπογράμμισε: «Καταφέραμε ώστε η Πιερία και η Κατερίνη να είναι 4η στην προτίμηση εκείνων που έκαναν χρήση του δικαιώματος «Κοινωνικού Τουρισμού». Αυτή είναι μια πάρα πολύ μεγάλη επιτυχία περιοχής μας που είναι κομμάτι μιας Χώρας η οποία είναι όμορφη παντού όπου και να πας και να σταθείς». 

Στο κλείσιμο της εισήγησής του ο κ. Νταντάμης ανέφερε: «Πέρυσι, δώσαμε πάρα πολλές συνεντεύξεις σε τηλεοπτικούς κρατικούς και ιδιωτικούς σταθμούς. Αυτό θα επιδιώξουμε και φέτος και θα λέμε στους υποψήφιους επισκέπτες μας: ‘Ελάτε εδώ στην Κατερίνη που είναι εύκολη η πρόσβαση, που είναι πανέμορφα και πολύ οικονομικά». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου