Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020

Αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών στους κατοίκους του δήμου Πύδνας-Κολινδρού



ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

Αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών στους κατοίκους του δήμου Πύδνας-Κολινδρού

Στο πλαίσιο των προσπαθειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του, ο δήμος Πύδνας-Κολινδρού εκσυγχρόνισε την υπηρεσία Ύδρευσης-Αποχέτευσης. Ειδικότερα, μέσω ειδικής διαδικτυακής “πλατφόρμας” παρέχονται στους κατοίκους οι παρακάτω δυνατότητες:

1. Ενημέρωση για την έκδοση λογαριασμού, μέσω e-mail
2. Εκτύπωση λογαριασμού
3. Ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμού
4. Ανάλυση χρεώσεων λογαριασμού
5. Κατάσταση τελευταίων πληρωμών
6. Δήλωση ενδείξεων υδρομέτρου
7. Έλεγχος καταναλώσεως
8. Υποβολή αιτήσεως για Ύδρευση-Αποχέτευση
9. Ενημέρωση για βλάβη, από το δήμο
10. Δήλωση βλάβης, από τον κάτοικο

Η διαδικασία για την ενεργοποίηση του λογαριασμού κάθε καταναλωτού είναι πολύ απλή και γίνεται σε τέσσερα (4) βήματα:
1. Είσοδος στη σελίδα https://ydata.eu
2. Δημιουργία λογαριασμού, καταχωρώντας απλά ένα e-mail και τον επιθυμητό κωδικό σας.
3. Επιβεβαίωση εγγραφής μέσω e-mail
4. Προσθήκη υδρομέτρου, συμπληρώνοντας τον ΡΙΝ που υπάρχει τυπωμένος στο λογαριασμό Ύδρευσης-Αποχέτευσης (κάτω από το όνομα του ιδιοκτήτη, στο πάνω αριστερό πλαίσιο)

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία Ύδρευσης-Αποχέτευσης του δήμου, στο e-mail aiginio@otenet.gr ή στο τηλέφωνο 2353 350113.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου