Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Στην Κατερίνη, Εκπαίδευση Καθηγητών Σχολείων QLS Β. Ελλάδος στην καινοτόμο διδακτική προσέγγιση JUMP (φωτο)

* Πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ όπου και παρουσιάστηκε μια «νέα διδακτική προσέγγιση στην αγγλόφωνη εκπαίδευση που αλλάζει τα δεδομένα».
* Πρόκειται για την καινοτόμο διδακτική προσέγγιση JUMP που απευθύνεται σε παιδιά ηλικιών από 6 έως 9 ετών.

Σεμινάριο με τη συμμετοχή Καθηγητών Σχολείων QLS από τη Βόρεια Ελλάδα το οποίο αφορούσε την εκπαίδευσή τους γύρω από την καινοτόμο διδακτική προσέγγιση JUMP στη διδασκαλία των Αγγλικών για παιδιά ηλικιών από 6 έως 9 ετών, πραγματοποιήθηκε στην Κατερίνη, στις εγκαταστάσεις τού Κέντρου Ξένων Γλωσσών ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ, ιδρυτικού μέλους τού πρωτοποριακού Δικτύου QLS από το 2002.

Το QLS είναι ένα βραβευμένο πρωτοποριακό Δίκτυο Ανεξάρτητων Κέντρων Ξένων Γλωσσών, που προσφέρει υπηρεσίες Υψηλού Εκπαιδευτικού Επιπέδου στους μαθητές του. Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, μέλη τού QLS, βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα.

Καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας από τη Βόρεια Ελλάδα, εκπαιδεύτηκαν στην Κατερίνη.

Στο Σεμινάριο συμμετείχαν Καθηγήτριες και Καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας Σχολείων QLS από Βόλο, Τύρναβο, Κατερίνη, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη τους οποίους υποδέχθηκαν η Διευθύντρια του Κέντρου Ξένων Γλωσσών Κατερίνα Κουντουρά αλλά και η ιδρύτρια του Κέντρου, από το 1977, Αναστασία Κουντουρά.

Παρουσίαση του Προγράμματος από ειδική Εκπαιδεύτρια

Τη νέα διδακτική προσέγγιση JUMP, παρουσίασε εκπαιδεύτρια από την Κύπρο που εκπροσωπεί το συγκεκριμένο σύστημα διδασκαλίας. Μάλιστα, ήταν ιδιαίτερα παραστατική, στην οκτάωρη βιωματική παρουσίαση, γι’ αυτό και εντυπωσίασε τους συμμετέχοντες.
Όλοι αναχωρώντας για τις πόλεις τους εξέφραζαν τη χαρά τους που παρακολούθησαν το συγκεκριμένο πρόγραμμα, αλλά και δήλωναν ενθουσιασμένοι για τη νέα πρόκληση, το να κάνουν δηλαδή ένα άλμα μπροστά μέσω της καινούργιας εκπαιδευτικής προσέγγισης JUMP.

Πως λειτουργεί αυτή η νέα διδακτική προσέγγιση JUMP

Η Αγγλική Γλώσσα είναι μη φωνολογική. Αυτό σημαίνει ότι ενώ στα Ελληνικά οι ήχοι (φωνήματα) αντιστοιχούν στα γράμματα των λέξεων, στα Αγγλικά αυτό δεν συμβαίνει. Τα 26 γράμματα της Ελληνικής Γλώσσας αντιστοιχούν σε 44 ήχους. Συγκεκριμένα φωνήματα ενώνονται και δημιουργούν νέες φωνολογικές οντότητες.
Γι’ αυτό, ως προς την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, η διδακτική προσέγγιση JUMP βοηθά τους μικρούς μαθητές να ξεχωρίζουν τους 44 ήχους και να είναι σε θέση να μαθαίνουν να διαβάζουν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Η φωνημική διδασκαλία φέρει τη σφραγίδα τού Βρετανικού Προγράμματος Σπουδών και είναι βιωματική. Συγκεκριμένα, το παιδί συμμετέχει ενεργά μέσα από Κινήσεις, Παιχνίδια, Θέατρο, Τραγούδια, Κατασκευές, Ομαδικές εργασίες και Προφορική εξάσκηση. Επομένως, η εκμάθηση των αγγλικών γίνεται με έναν νέο ειδικό τρόπο μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες!
Η νέα διδακτική προσέγγιση JUMP, εφαρμόζεται στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου